Veelgestelde vragen

Bestellingen

 

Welke betaalmethoden zijn er mogelijk?

iDeal, Creditcard, Paypal, Klarna (achteraf betalen), Apple Pay en cadeaukaart die aangeschaft is via onze webshop. 

 

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Je kunt je bestelling annuleren voordat  Baccia Nederland dit heeft verzonden. Doorgaans wordt dit tussen 1 en 3 werkdagen verzonden. Je kunt annuleren via info@baccia.nl of via de chat. De chat & e-mail worden meerdere keren per dag bekeken dus er zal adequaat met jouw annulering om worden gegaan. Mocht je te laat zijn met annuleren, mag je het product ook terugsturen. De retourkosten zijn hierbij voor eigen rekening. 

 

Verzendingen

 

Wie bezorgt mijn bestellingen?

PostNL. Wanneer wij de bestelling versturen, ontvang je automatisch een track & trace code per e-mail om je bestelling te volgen. 

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij verzenden doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen en werken voornamelijk met PostNL. Dat betekent dat je in vrijwel alle gevallen jouw pakketje binnen 2 tot 4 werkdagen thuis kunt verwachten. 

 

Wat voor verzendkosten hanteren jullie?

Binnen Nederland hanteren we verzendkosten van € 4,95 per bestelling. Bij bestellingen boven de  35,00 zijn de verzendkosten gratis. Raadpleeg onze verzendbeleid pagina voor bestellingen naar landen buiten Nederland.

 

Waar kan ik terecht met vragen over mijn bestelling?

 

Je kunt ons bereiken via info@baccia.nl of via de chat. Doorgaans reageren we dezelfde dag. 

 

Retouren & klachten

 

Binnen welke periode mag ik de producten terugsturen?

 

Je mag binnen 30 dagen na ontvangst de producten terugsturen. LET OP: De producten moeten ongebruikt en ongeopend zijn. Wanneer de seal van de verpakkingen verwijderd is kunnen wij de producten niet meer aannemen i.v.m. hygiëne. 

 

Hoe kan ik mijn producten terugsturen?

Je kunt de producten terugsturen via ieder gewenste koerier. De retourkosten komen voor rekening van de klant. Om het retourformulier te ontvangen kunt u ons bereiken via onze contact pagina. Na bevestiging krijgt u het retourformulier opgestuurd per mail. retourportaal

 

Ik heb een vraag of klacht. Waar kan ik dan terecht?

Je kunt ons bereiken via info@baccia.nl of via de chat. Doorgaans reageren we dezelfde dag.